Dkk camdan rüzgar gelse oda sıcaklıgı 24,5 derece olmaz muhtemelen. Hangi şehirdesiniz? İstanbulun soguk bir bölgesindeyim, Bizim yatak odası tavandan tabana cam, pimapenler tam oturmadıgı için geçen hafta kendimce yalıtım yaptım 1-1,5 derece düzelme oldu. D şeklinde yapıskanlı pencereye yapısan malzemeler var onlardan alıp rüzgarı kesebilirsiniz ama 24,5 derece üşünecek bir sıcaklık değil 😌