7 ay 23 günlükten bildiriyorum . Daha az önce ağlayarak uyandı . Kucağıma alır almaz da bütün mideyi boşalttı . 6. Ayda rahatlayan anneler çok şanslısınız . Kendim için değil de bebeğim için çok üzülüyorum . Çocuğum çok huzursuz . Şu an omzumda mızırdanıyor 😑