Benim bebeğim de 7 ay 21 günlük . 8 aylık olacağız nerdeyse ama kusmalar devam ediyor . Reflümüz var . Son iki aydır da fışkırır tarzda kusmalar başladı . İlaç tedavisi alıyoruz ama kusma kesilmiyor . Gaviskon kullanıyoruz , ayrıca reflü maması da kullanıyoruz . Gerçekten çok yıpratıcı . Hem bebeğimin hem benim günlük hayatımızı da çok etkiler oldu😒