Psikolojikdanisman bence hastaneye götürmelisiniz bebeğiniz korona olabilir. Benim bebeğimde 37.5 ateş ve galsizlik vardı 1 gün sürdü acile götürdüm covid testi pozitif çıktı. İshalde varmış bana filasyon ekibi ishal veya kusma olursa tekrar doktora götürün denmişti. Allah şifa versin.