Benim kızım da 2 gündür yüksek ateşli,11 aylık.akıntı öksürük hapşırık yok.Biz de dişten heralde dedik ama burayı okuyunca 6. Hastalık kafamı karıştırdı. Daha önce hiç ateşlenmmişti çünkü diş çıkarırken(5 dişi var) Bu döküntü nasıl oluyor? Dün gece kızımı soydum ateşi insin diye sırtında sinek ısırmış gibi kızarıklık vardı çünkü