BabyAda Ozgosmn Evet öyleymiş ya benide o korkuttu. Bakalım çeşit çeşit virüsler var insanın kafası karışıyor vallahi
DimpleEge BabyAda kusura bakmayın yeni görüyorum, özel aşı olduğu için onu da yaptırıp yaptırmamak size kalıyor. Biz özel hastanede yaptırdık
Esrans BabyAda Ben hep tok götürdüm sadece aşıdan sonra 15 dakika yemek yemesin dedi hemşire kusabilir dedi doktor sorun olmazmış üç doz yaptırıyorum ben 311 TL ilk dozu ikinci dozu 210 ödedim ateş yapmıyor ama huysuzluk oldu gece uyumadı vs.