Betim BabyAda yaptırdım ilk dozunu hiçbir yan etkisi olmadı, kusan bir bebeğiniz var ise eğer gitmeden 1 saat önce yedirin, aşıdan sonra da 1 saat yedirme dedi doktorumuz .. kusmaması gerek çünkü ağız yoluyla şırıngayla verdi doktorumuz
Sarisey BabyAda ben ikizlerimde hicbir yan etki yasamadm. Sadece hafif ishal oldu 2gun kizimda o kadar. Ben sahit oldugum kadariyla asisi olanlar evde bile atlatabilirken asisi olmayanlar hastane yatisi,serum tedavisi vs ye kadar gidebiliyor
BabyAda Sarisey Aynen öyle en azından olacaksada rahat atlatmalı biraz araştırdım cok eskilerden bu sebepten bebek kayıpları olmus Allah korusun
Urazinannesi2808 BabyAda dün yaptırdık bütün gün huzursuzdu çok ağlıyor kucağımdan inmek istemiyor 🤷🏻♀️
ZuhalGaygusuz BabyAda kızım 3 aylık geçen hafta yaptırdım ilk dozunu rotatek olarak huzursuzluk oldu başka bi sıkıntı yaşamadım bende bi sağlık çalışanı olarak olması taraftarıyım
BabyAda Gizembayram tabiki bebekten bebeğe değişebilir elbette her bebek aynı değildir belki bizde yan etki olur sizde olmaz ileride olsada olmasada en azından içimiz rahat olur belki 🤷🏻♀️
Urazinannesi2808 BabyAda çok teşekkür ederiz öyle düşünüp motive ediyorum kendimi 🤷🏻♀️ İnşallah sizin bebiş hiç rahatsızlanmadan atlatır amin ❤️🙏🏼
QueenMom__ Gizembayram yani sonuçta çoğu aşı gibi bu da vücuda bağışılık kazanması açısından iyileştirilmiş şekilde aktarımı. Bağışıklık için önceden tanıması gerekir vücudun. Herkesde farklı etki olabilir ama hastalığı kadar ciddi olacağını sanmıyorum. Yinede danışın tabi bi kaç doktora öyle netleştirin
DimpleEge Gizembayram karar sizin tabi ama buraya geçenlerde bi anne yazmıştı çocuğu hastanedeyken, yaptırmadığına çok pişman olduğunu söyledi sonra. Bazı şeylerin geri dönüşü olmuyor o yüzden iyi düşünün derim. Biz tedbiri varken yapabildiklerimizi yapalım
DimpleEge BabyAda biz 2 doz olanını yaptırdık. Doktorumuz 3 doz olanını önermişti aslında ama çevremdekiler 2 doz olanından yaptırdı ben de çok araştırdım ve 2 doz olana karar verip yaptırdım. Ağızdan yapılan bi aşı zaten yarım saat kusmaması gerekiyor sadece. Biz de hiç bir yan etki yapmadı
BabyAda DimpleEge Bende 2doz yaptırıcam doktorum 3 dedi ama ben geç kaldım biraz aşı için 2de olur demişti
DimpleEge BabyAda bu arada aşı olupta virüsü kapsalar bile çok hafif atlatıyorlarmış. Ama diğer türlüsü gerçekten çok kötüymüş günlerce hastanelerde yatan çocuklar varmış. Riske atmak istemedik biz açıkçası nerden neyin geleceği belli olmuyor o yüzden yaptırdık hem rotayı hem menenjiti
BabyAda DimpleEge menenjit aşısını sağlık ocağında devlet yapıyor diye biliyorum ama aşı kartında yazılı dimi
Zeyneppp95 Ben 1.dozu yaptırdım iyikide yaptirmisim hicbir yan etkisi yok ağızdan veriliyor zaten bu hafta 2.dozu yaptiricaz. Asiyi yaptirdim diye geçmemesi diye birşey yok olabiliyor ama daha hafif atlatiyor ben kesinlikle olmanızı tavsiye ederim. 311 tl şuan ki fiyati
DimpleEge BabyAda kusura bakmayın yeni görüyorum, özel aşı olduğu için onu da yaptırıp yaptırmamak size kalıyor. Biz özel hastanede yaptırdık
Ozgosmn BabyAda son zamanlarda yaygınlaşmış bir virüs ve çocuklarda çok tehlikeli olabiliyor bu sebeple ben yaptırdım. Şimdilik tek doz yapıldı. 5. Ayda diğer dozu yaptıracağız. 2 gün biraz ateşi çıktı ateş düşürücü ile kontrol altına aldık.
BabyAda Ozgosmn Evet öyleymiş ya benide o korkuttu. Bakalım çeşit çeşit virüsler var insanın kafası karışıyor vallahi