gozde87 Ben kitikateden aldım 1,5 tog. İçine kısa kollu zıbın giydiriyorum sadece ve bacaklarını örtüyorum 21-22 derece oluyor. 2.8 tog, 22-23 derecede bi de pijamayla nası yatırıyosunuz anlamadım fazla değil mi?
Gulcem18 gozde87 belki üstünü hiç ötmüyordur bebeler 🤨 Sizim bebek6kaç aylık o marka ds kaç aylık Aldınız
[silindi] gozde87 onu ben de anlamadım. Owli alıcam 2.7 tog odası 22-23 derece çok oluyo diye alamadım bi türlü. Siz memnun musunuz markadan ve 1,5 tog olmasından
kuzey14 Umitemre merhabalar benim evimde 22 23 derece oluyor geceleri bende 2.8 almak istiyorum ama yorumlarda sobali evlerde uygun terletiyor falan yazanlar oldu, o yüzden ne yapacagimi bilemedim, bebeginiz terledi mi acaba memnun musunuz ?
Umitemre kuzey14 benim bebeğim çok terleyen bi bebek 25 derecede sadece zıbınla giydirdim ben havalar soğuyunca gece 22-23 e düştü odamız geceleri altına uzun kol zıbın incecik alt giydiriyorum terleme olmuyo gece emzirmeye kalktığımda hep kontrol ederim
Annelik__1 kuzey14 ben hic memnun degilim lcw nin kini aldik hep terletti derecenin bence cooook düşuk olmasi lazim 🤷♀️🤦♀️
gozde87 Gulcem18 benim bebeğim 4 aylık ama ben 1 yaş aldım sadece kollarını kıvırıyorum bacakları da biraz içerde biraz dışarda kalıyor gece yatışına göre. Benim oğlan şimdi 67 cm 8.2 kilo ona göre büyük aldım
Umitemre Umitemre bebeğim 9 aylık 18-24 almıştım keşke bi büyük alıp çorap giydirmesem DİE düşündüm oğlum hiç üstünü örttürmüyor benim çorap mecbur sağlıksız olsada giydiriyorum
gozde87 [silindi] ben memnunum. Bi kere elyaf türü bi malzeme yok komple pamuk. Bi de ayakları kapatılabilir yapsalarmış on numara olcakmış. O yüzden bacaklarını örtme gereği hissediyorum bileğinden soğuk girip üşür diye
busrabusr Denemek için lcw almıştım asla memnun kalmadım içi elyaf hiç sağlıklı değil çocuğu terletip hasta eder ancak. Bu sebeple geri verip Ergopouch 1.0 tog aldım. İçine uzun kollu zıbın giydiriyorum tek. Alt ve üst katım boş kombi 45-50 civarı yanıyor genelde. Bir de Owli uyku gurusu tulumumuz var ondan da çok memnunum. Owli daha ince onu giydirdiğim günler uzun kollu zıbın+ayaksız penye bir tayt giydiriyorum bu kadar. İki markayı da tavsiye ederim kesinlikle. Elyaf dolgululardan uzak durun.
Annelik__1 busrabusr o hatayı biz yaptik lcw dan aldik ve geceleri terletiyor oglumun terleyip hasta olmasina mi yanayim verigimiz paraya mi 🤷♀️🤦♀️
Annelik__1 sevimeyuboglu61 ya bizde 19 aylik ogluma aldik sadece zıbın ile giydiriyorum ev 22 23 derece ama gece terliyor tulum giydirmesem hep ustunu aciyor ne yapacagimi şaşirdim aklim hep onda kaliyor
sevimeyuboglu61 Annelik__1 tog değeri daha düşük bir tulum deneseniz , geçen kış benim oğlumda terliyordu bu yıl sorun yaşamadım