Yusra4242 ben sadece baş ağrısı öyle bir ağrıki sürekli hastanelik oldum ağrı kesici vurup yolladılar tansiyonum nabzım firliyordu çok şükür baya geçti ama doktor bana o şekilde olduğunu söyledi arada iğneyi vurdukları yerde sızlıyor bence görün bir ona göre ilaç veriyorlar canım boşuna o ağrıyı çekme ben ilk başta geçer diye erteledim keşke önceden gitseymisim acillik olana kadar