Yusra4242 bekarkenden bel fıtığım vardı çok ileri derece değildi ama arada ağrırdı.sezeryandan sonra sol ayağımı adım atamaz derece olmuştum doktora sordum sezeryanla alakası yok dedi ama var işte .neyse çocuğum ağlayınca yanına zor gidiyordum beşiğin çok kötüydü o ağrı ama 2 hafta sonra pat diye geçiverdi anlamadım çok şükür birdaha ağrımadı Allah düşmanıma vermesin o ağrıyı