Minikminik1420 Ceylan-ela biz de öyle 14 gunlukken başladı 2. Aya kadar felaketti. 2 haftadr daha iyiyiz geceleri uyuyor en azında ama hala çok gazlı inş 3. Ayda gecer
Ceylan-ela Minikminik1420 aynen kuzum insallah öyle böyle geçecek artık yapacak birşey yok analık zor bacım 🤭
Benanneyimanne Bugramurat17 doktorumuz şuan normal oldugunu söyledı diş veya baska bırseyle alakası yok o dönemde butun bebeklerde oluyormuş bız soylemeden salyası akıyır mu elını agzına goturuyor mu demıştı ☺️
Bugramurat17 Benanneyimanne aynen canım benimkinin de eli sürekli ağzında ben bir an dişten şüphelendim ama erken tabi değildir de belli de olmaz yani :)
Katibee Timurcan benimkide eli ağzından çıkmıyor salyası akıyor tükürükleri yüzüme kadar geliyor baloncuk çıkarıyor ama ağzına bakıyorum beyazlık falan da yok diş mi bilmiyorum
Ayse42 Katibee bu ay bebeğin elini keşfetme ayı olduğu için ağzına götürüyor ne olduğunu anlamlandırmak için iyi birşey aslında ayının gerektirdiği gelişim yakında ayaklarını keşfetcek ve onları ağzına götürcekmiş 😃
Minikminik1420 Lalinmoms hayır gece uykusunda sorun yok 2-3kez emmeye kalkıyor o da gözleri kapalı. Gündüz de uyuyor ama gaz uyandırıyor
Lalinmoms Timurcan Evet mide suyu mu acaba emzirdikten saatler sonra yediğin ağzına gelir ya oyle yutkunuyor yaramadığı akıyor kustugu zor anlıyorum