Timurcan Hanımlar oğlum 2 buçuk aylık salyasi akıyor çok değil ama akıyor ağzında baloncuk falan yapıyor basit gibi belki ama normal mi erken diye düşünüyorum salyasinin akması için sizlerinde böyle mi
Ceylan-ela Timurcan 2 ay 20 günlük bebeğim arada dediğin gibi yapıyor kızım da baloncuk bile oluyor ama çok sık değil o yüzden fazla üstünde durmadım
Bugramurat17 Timurcan benim oğlumda 2 ay 14 günlük fazla akıyor salyası çevredekiler hep öpmekten falan diyorlar ama bende suan merak ettim neden acaba
Aynaz55 Timurcan benim bebiş 33+1 de doğdu doğduğu andan bu yana ağzında tükürük çıkartıyor baloncuk yapıyor nasıl beceriyorsa 😬😬😬
Benanneyimanne Bugramurat17 doktorumuz şuan normal oldugunu söyledı diş veya baska bırseyle alakası yok o dönemde butun bebeklerde oluyormuş bız soylemeden salyası akıyır mu elını agzına goturuyor mu demıştı ☺️
Sumeyyebaglan Benimde çocuğum 2 aylık baloncuk yapıyo bazende akıyo tükürüğü ne gibi sakıncası var ki?
Timurcan Sumeyyebaglan bir sakıncası olup olmadığını bilmiyorum hani daha küçükler acaba erken mi diye merak ettim
Ceylan-ela Minikminik1420 aynen damlalar bir işe yaramadı ama eskiye göre azaldı gibi büyüyene kadar çekecez bu gazı kurtuluş yok galiba
Yigitpasam Timurcan bizde de aynı durum köpüklü tükürük çıkarması gaz anlamına geliyor diye okumuştum bi yerde diş için erken bence de
Minikminik1420 Ceylan-ela biz de öyle 14 gunlukken başladı 2. Aya kadar felaketti. 2 haftadr daha iyiyiz geceleri uyuyor en azında ama hala çok gazlı inş 3. Ayda gecer
Ayse42 Timurcan benim kızım da öyle 2 ay 22 günlük yaklaşık bir aydır öyle akıyor salyası eli ağzında filan , normal diye okumuştum biyerde , hele gazı iyi çıkmadığında hıçkırık tutuyor baloncuk oluyor hep tükürüğü 🙂