Tuba44 yarım yarım verin zaten kaşıkla vermek zor oluyor sütün birazı dışarı çıkıyor felan . Ama sakın pes etmeyin bende biberonla vermek zorunda kaldım ve memeye döndüremedim ağladı diye kıyamadım sürekli biberonla verdim keşke sabredip emzirmeye çalışsaymışım diyorum .rabbim sabır versin tez vakitte öemeye döner inşallah sürekli memeyi teklif et ten tene temas uygula yapabilirsen eds ile besle nette instagramda uygulamaları var .allah yardımcın olsun .sütünü iki saate bir 15 dk olacak şekilde sağ öncesinde biraz masaj yap süt akışı kolay olması için . 3 saat oda ısısında 3 gün buzdolabında 3 ay donduruncada saklanır gece ile gündüz sütünü karıştırıp verme içerikleri farklı oluyor çünkü , sütü ısıtmak için benmari usulü kullan sıcak bir kabın içine biberonla koy . Tenine yakın ısıda olunca bebeğe içirebilirsin , emzirme pozisyonlarına memeyi bebeğin ağzına yerleştirme şekline dikkat et internette hepsi var girip bakabilirsin emzirme danışmaları da var instagramnda annesütüdoktoru diye sayfa var oradaki paylaşımlar faydalı olacaktır .rabbim kolaylık versin ben emziremedim inşallah siz emzirebilirsiniz geç olmadan döner inşallah bebeğiniz ☺️