Sevgili annelerim,bebeğim 42 günlük doğduğunda sütüm azdı doktor mama takviyesinde bulun dediği için mama vermeye başladım.İlk zamanlar şırınga ile veriyordum.Hamileyken Philips aventin anne göğsüne uyumlu biberon setini almıştım ama kullanmıyordum aklımda bile yoktu büyüyünce kullanırım diye düşünmüştüm.Akrabalarımdan biri şırınga ile uğraşma iki saat ne uğraşıyorsun senin biberonun zaten anne göğsüne uyumlu hiçbir şey olmaz onunla ver dedi ben de tecrübesizliğin vermiş olduğu saflıkla inandım öyle de yaptım.şimdi bebeğim meme emmek istemiyor verdiğimde çok ağlıyor diretiyor emmemek için sadece gece uykusunda emiyor o da 10 dk cık. Ve ben bugün farkettim bunu😔hemen kestim biberonu tekrar şırıngaya döndüm ama yine çok ağlıyor yarısını yutup yarısını ağlamaktan çıkarıyor böyle devam edersem biberonu unutturup tekrar memeye döndürebilir miyim? Eds yöntemi varmış sütüm artsın diye ve tekrar memeye dönsün diye onu da yarın uygulayacağım.Var mı benim gibi olan anneler tecrübeleriniz neler ne olur bana bir fikir verin çok üzülüyorum anne sütümden mahrum kalıyor diye.o emmedikçe de sütüm geriliyor zaten azdı iyice gider diye korkuyorum