Bernaturedi Albayrakokur bana da dediler 40 da düzelir düzelmedi şimdi 3. Ayı bekliyoruz hergün dua ediyorum çok zor böyle
Omero21 Yapcak bişey yok canım en azından bi süre sonra uyur sende uyursun yoksa ayaklar bacaklar dayanmıyor