Bernaturedi Bebeğim 1 ay 12 günlük o kadar ağlıyor ki ayağımda sallamadan susturamıyorum artık sadece ayağımda sallarken uyuyor asla kendi başına yatıp da uyumuyor benim gibi olanlar var mı ? Sallamaktan nasıl vazgeçirebilirim öneride bulunabilirsiniz ?
merveyyoruuk Bernaturedi Kolik bebeği sallayarak susturuyorsanız ne mutlu size. Kızım’da kolikti akşam 6’da başlar 9’a kadar bağıra bağıra ağlardı ve hiç bir şekilde susmazdı. Daha küçük bebeğiniz sallamaaya alışmaz şimdi 🥰
Melisasbasi Bernaturedi benim kizim 3 bucuk aylik hala sallıyorum aşiirii gazli bir bebekti ve hala var ama azaldı üzgünüm ama milyon ilac kullandim probiyotik vs vs büyümeden duzelmiyor sallayin hic bisey olmaz ben hala salliyorum başka türlü susmuyo çünkü 🥴
Minikminik1420 Bernaturedi sallayınca susuyorsa ne mutlu. Hangi yöntemde susuyorsa onu yapmaya devam edin. Düzen oturtmak için daha erken. Ama zamanla iyiye gidecek
Omero21 Bernaturedi ben çingene salıncağıyla kurtuldum ayağımda sallamaktan şimdi her odada salıncak var
Bernaturedi merveyyoruuk merveyyoruuk şöyle söyliyim benim oğlum sürekli ağlıyor kucakta da ağlıyor sallarken kundak yapıyorum emzik felan öyle susturuyorum . Doktor kolik dedi kimisi kucağa alışmış dedi ama kucağımda da susmuyor ki . Zorla ağlamaya çalışıyor . Kolik olan kişilerle konuştuğumda akşam belli saat aralıklarında olduğunu söylüyorlar . Sizin de gün içinde iyi akşam mı ağlardı yoksa tüm güne yayılırmıydı?
Bernaturedi Melisasbasi sallamasam asla durmuyor zaten gece uykusu iyi olduğu için bütün gün uyumuyor diyebilirim öyle olunca da bütün gün ayağımda sallıyorum sizinde böyle mi ? Oğlum asla yatırınca kendi kendine durmuyor .
Bernaturedi Minikminik1420 sürekli sallaya sallaya uyutmak zor olacak alışırsa diye korkuyorum. Çünkü nerdeyse bütün gün sallıyorum 🥺ilerde daha zor olacak
Minikminik1420 Bernaturedi gazı oldugu zaman gun içinde de aglıyor altını açıyorum her seferinde bacakalrını karnına bastırıyorum biraz çıkarıyor.
merveyyoruuk Bernaturedi Benim kızımda akşam 6 da başlar 9 a kadar ağlardı özellikle o saat aralıklarında sizinki güne yayılıyorsa bi sıkıntısı vardır. Bir de sallayınca susuyormuş kolik bebeği imkansız susturamazsın ay biz neler çektik.
Melisasbasi Bernaturedi asla kendi kendine uyumuyor bizimki dee otomatik salıncağında duruyo bazen bazen ayakta bide pispis sesi var bizim onda da uyuyo baya isime.yariyo hatta kapatmadigim surece o sesi asla uyanmiyo uzun bi sure uyuyoo denedinizmi
Glsmc Bernaturedi bebek bu alışkanlık oluşturmak için çok küçük. Daha yeni yeni algılıyor dünyayı. 50 defa daha değişir huyu,suyu. Bizde iki buçuk aylık olduk her gun farkli stilde uyuyor 🙅♀️
Bernaturedi Melisasbasi uyumadığı zamanlarda ağlıyormu peki yoksa kendi kendine durur mu yattığı yerde
Bernaturedi Minikminik1420 ya çözemedim gerçekten çözemiyorum gaz olsa masaj yapınca cıkarır rahatlar bi şekilde ama oğlum huysuz galiba benim
Bernaturedi merveyyoruuk işte o yüzden ben kolik olduğunu düşünmüyorum doktor tahlilleri de yaptı tertemiz çıktı
Melisasbasi Bernaturedi yok ağlar cok nadir durur 😁 genelde kucaginiza alin diye çığlık çığlığa bağırır
Albayrakokur Benimkide öyleydi 40 çıksın dzelir 3 ay olsun düzelir bıgün aylık plduk şkür 5 ayın içnde az rahatladım uyumazdı sallasam bile eşrtf saati vardı o saate kdr ağlar huysuzlaşır dı
Bernaturedi Albayrakokur bana da dediler 40 da düzelir düzelmedi şimdi 3. Ayı bekliyoruz hergün dua ediyorum çok zor böyle