Deletedmom418 Dönmüyo dedim dedim 🤷🏻♀️ Aha da döndüüüğğğğ. Eeee noldu yüzüstü dönüyor sonrası yok 🙇🏻♀️ Ağlamaya başlıyor bu defa. İşim gücüm hep kaldı beeeee
1Ezoo Deletedmom418 ayyy biktim bu insanlarin nankorlugunden cocuk donmuyo donmuyo sonra donuyo ee donuyo bu smdi isim kaldi kalsinn bi zahmett cocuk buyutuyosun
peri_masali Deletedmom418 yavaş yavaş döner annesi merak etme 😊 bence yere yorgan vs serip sevdiği oyuncağını önüne koyup deneyin neseli anında yavaş yavaş alışır. Malesef işlerimiz kalıyor ama onlardan önemli değil bence 🥰
Deletedmom418 1Ezoo sananesiii baccımmmm 🤣 maksat muhabbet dedik post açtık. İçine etmeye mi geldin gülüm 🙋🏼♀️
Papatyaseverr Deletedmom418 bu konuya maksat muhabbet gırgır şamata diyemezsiniz ama çocuk büyüyor ve mutlu olmalısınız linçlemek yerine şakası bile hoş değil
wafflee_42 Deletedmom418 Sanırım bir kaç ay daha beklemen gerek 😂 yaklaşık 5 ay kadar daha 🤪şaka şaka. Valla bilemicem onu
kokusudalin En guzel donem döndüğü dönem bence. Donmeyince hep ilgi istiyor. Yürüyünce pesinde koşuyorsun. Dönünce kendi kendine oldugu yerde oyalanıyor. Tum isimi gücümü o zamanlar rahat yapardım 🤣🤣🤣🤣🤣
Deletedmom418 kokusudalin işte sorun orda sırt üstünden yüzüstüne dönüyor iki dk sonra ağlamaya başlıyor. Çözümü mama sandalyesinde buldum ama
Deletedmom418 peri_masali iş kalsın canım onu şakasına dedik zaten. Ben yemek bile yapmıyorum genelde 🤣 yorgan serili zaten 😀
AtaVeAnnesii Deletedmom418 5 ay 10 gunluguz sadece sirtustu yatiyo pasam😂 donerse yuzustu durmayi asla sewmiyo aglar eminim ama ben ve kardeslerim donmeden surunmeden emeklemeden sadece oturup yurumusuz insallah bana benzer🤭😂
Deletedmom418 AtaVeAnnesii hadi hayırlısı inşallah. Sağlıkla büyüsün yürüsün ❤️Benim minnak 15 sn falan desteksiz oturuyor 🤷🏻♀️ Popişi ağır biraz 😀