İkramlik derken tatlimi tuzlu mu acaba. Ben hayvan gibi neyime guvendiysem artik evde yaptim 15 kisi abovvvv anam agladi beee. Tatli olarak dogum gunu pastasi ve baska bi pasta siparis etmistim, kucuk capcakeler yaptirmistim. Balonlar falan suslemistim evi. Tuzlu olarakda ac doyurur gibi ne aklima geldiyse pisirmistim😆😆 ya insan hic mi dusunmez a be kizim bu kadar yirtiniyon ne gerek var diye. Konudan uzak oldu yorumum ama aklima geldi. Tarihime yazacak salakligimdi evde dogum gunu yapmak