Merhaba kızçeler. Yarın kızımın ilk doğum günü. Eşim, ben,kayınvalide ve kayınpeder olacak. Ama hatıra kalacağı için masasını tümden hazırlamak istiyorum ve birkaç fikre ihtiyacım var ikramlık konusunda. Neler yapabilirim sizce abartmadan. Kalanlar ziyan olmaz çünkü az az görüntü olsun diye yapıcam bide eşimin kardeşleri var onlar gelmeyecek onlara gönderirim kalanları. Hadi bi hocanıza fikir sunun 🤗