Prematüre bebeklerde mutlaka yapılması gereken bir muayene aksatmamalısınız. Ben pandemiden dolayı devlette yaptırmak istemedim koç üniversite hastanesinde yaptirmistim 450 civarı bi ücret vardı yanlış olmasın. 10 gün içinde tekrar muayene olduğumuz için 2. Muayenede ücret ödememiştik. Gözüne direk alet değdiği için agliyorlar evet ama herşey onların sağlığı için. Gözünde kızarıklık olabilir ama muayene aleti steril o yüzden mikrop kapmaz inşallah. Devlette yaptırmak isterseniz benim doktorum sadi konuk devlet hastanesini önermişti oraya da bakabilirsiniz