SNCK biz başkent hastanesinde yaptırdık 4 kez, hatta en son emin olmak için doktorumuz biz hiç istemesek de (kendi tercihimizle sadece özele gidiyoruz) zeynep kamilde osman kızıltan’a gönderdi, gerçekten o onay verdikten sonra roptan geçti ikizlerim. Osman Bey bakacaksa endişe etmeyin çok iyi dr 🙏🏻 Üstelik kapısında biraz uzakta bekleyin dr ve ekibi çok dikkat ediyor virüs var diye, bir de çocuk göz bölümü biraz daha izole Zeynep Kamilde ama siz yine de dikkat edin biz 30 dk beklemiştik uzak bir köşede.