Zerin1234 Rubab_Mommy burda aynı hastanede yengem doğurdu bir ay sonra batma hissi oluyordu hastaneye gitti sargı bezi kalmıştı içinde onun için tereddüt ediyorum toparlanayım gideceğim bebeğim rahatsız bu sefer oda iyi olsun bakmakta fayda var
Esracm Rubab_Mommy bende su durumda oluyor cok afedersiniz esime yaklastigimda igne batma hissi oluyor. Bazen oyle aciyor ki istegim kaciyor resmen neden bilmiyorum