Rubab_Mommy kum ya da taş düşürüyor olabilirmisin? Bende öyle oluyor iğne batar gibi bıçak saplanır gibi kısa sürüyor keskin bi ağrı ama ardından geçiyor. Eylül Ekim gibi her sene taş düşürüyorum ben. Bunu yazmak ayıp olcak belki ama atılcak bi kaba yapıyorum tuvaletimi orda görüyorum hep küçük parçalar