Muhammedensar bir aydır emmemiz sıkıntıydı zaten.şimdi bide memleketten döndük telaşeler bitti yalnızlık başladı.hiç keyfimiz yok gülerken bile ııı ıı diye ağlıyoruzki kimse mutluyuz sanmasın.ne bulursakta denk getirdikçe ağza götürüyoruz.salyalar nehir zaten.tek güzel şey olan gece uykumuzda artık son buldu.gündüz desek sadece güç toplamak için 10ar dk uyuyoruz.uykuya geçiş emzik ayakta sallama ninni ve yüzüne bişiler örtme olarak çeşitleniyor.ne kucakta ne beşikte bizi hiç bişey mutlu etmiyor.yarında aşımız var Allah sabır versin cümlemize ☻☻