Muhammedensar Merhaba hanımlar. Bebekleriniz nasıl emiyor mu uyku düzenleri bozuldu mu bu ay ve eller hep ağızlarda mı 😁🤔
Teomanannesi Muhammedensar emmesi çok güzel değil kısa kısa emiyor buara huysuz atak yaşamayız inşallah ellerde sürekli ağızda
BaraninAnnesi Muhammedensar sadece kendi eli olsa benim elimi kolumuda agzina götürüyor Eline o an ne geçerse 😂 bu aylarda uyku düzeninin bozulması normalmiş canım. Bebek kismindada yazmışlar bu hafta bi oku istersen.
BEYZANUR2020 Muhammedensar 4 ay 5 günlük sürekli konuşuyor eli ayağı ne bulursa ağzında salya yağmur gibi akıyor birde babası gece saat 2 de geliyor resmen o gelmeden uyumuyor acayip bir bebek babası gelince baya konuşuyorlar sanki beni şikayet ediyor gibi ☺️biraz geç uyuyor uyuduktan sonra da çok nadir uyanır açıkirsa
NurAnnesi Muhammedensar eller hep ağızda uyku düzeni karmakarışık ama emme her zaman ne zaman versem meme emiyo ama çok kusuyo artık saatine göre emzirmek mi gerekiyo acaba bilen varmı
BEYZANUR2020 Teomanannesi merhaba baraninannesi yazınca heppymomda çok sevdiğim bir arkadaş vardı heryerde onu arardım o doğum yapana kadar da simedim hatta o doğurdum dediği gün hppymomu kaldırmıştır telefonumun hafızası dolu olduğu için inşallah sen o sundur yaa Aygül01 di orda oğlunun ismini baran koyacakti siz değilseniz de kusura bakmayın
Teomanannesi BaraninAnnesi 3 aylıktan itibaren böyleyiz biz iyi etmediği için çabuk acıkıyor sık veriyorum 3 saatte bir emzirmek gerekiyor deniyor ama hiç yapamıyorum ben onu
BaraninAnnesi Muhammedensar hiç yoktan iyidir 🥺 bilmem ki, demek çok aç değiller. Benim oğlan Aç olsa bırakmaz çünkü.
Yhi03 Uyku düzeni bozuldu, durduk yere ağlamalar başladı. El sürekli ağızda, salyalar akıyor. Hep kucak istiyor…. vs😅 tamamen değişti yani
sinemin Muhammedensar emmede zorlanıyoruz eller hiç çıkmıyor ağızdan 😂 ama çok şükür uykumuzda bi problem yok
BaraninAnnesi Teomanannesi aynen bEnde öyle canım. normalde öyle yapmak lazım ben ne zaman isterse ozaman emziriryorum