Canım ben çok kullandim o içecekten şuan kızım 7 aylık 4 aya kadar kullandim. Mavi olan yeşile göre bir tık fazla şekerli. Yeşil olanda tatlandırıcı olarak stevia kullanılmış tek fark bu. Ben çok faydasını gördüm. Özellikle gece yatmadan evvel içip yatınca uykuda sütüm doluyordu. Birde ben sek olarak içmiyordum mesela 1 şişenin yarısını sulandırarak içiyordum. Yemek yanında kahvaltı yanında tükettiğim oluyordu. Su ile açmak çok daha iyi oluyor.