Sehertatar Kızlar e bebekten malt içecek alacm kullanan var mı işe yarıyor mu bide mavi şişe mi yeşil mi hangisi daha iyi
Annebalisi Sehertatar Mavi şişeyi kullandım gerçekten çok faydasını gördüm. Umarım sizde fayda görürsünüz.
Blackeagle Sehertatar ben aldım faydasını görmedim süt yapacağı yere aşırı kilo aldırdı bana tadı da bi garip ben baya içmekte zorlanmışımdır keşke içmeseydim
Sehertatar Annebalisi ben hem mama veriyorum hem sağıyorum ama mama miktarım daha fazla süt vermek istiyorum ne kadar artış oldu hemen etki gösterdi mi
Mom14 Sehertatar yok ya hiç olmadı valla bende ona güvenerek almıştım tadıda acayip iğrenç pekmez içiyo gibi
AybarsMomy Sehertatar tahin helvası ye canım bide boza iç. Çoğalır sen bile şaşırırsın ☺️ ben mavi olandan içmiştim evet süt yaptı ama tadı çok kötü aşırı şekerli
Annebalisi Sehertatar Başta bikaç tane alıp deneyin sonra toplu alırsınız inşallah fayda görürsünüz sizde 🙏🏻
SrcAndMom Ben devamlı içiyorum işe yarıyor hemen hemen aynı gibi tadları ikisindende içiyorum ama zorla 🙈😂çok şekerli
Sehertatar SrcAndMom sen hangisini kullanıyorsun canım Yeşil mi mavi mi tadından değil işe yaraması önemli benim için farketti mi hemen
Sehertatar AybarsMomy yiyorum ya yemediğim şey kalmadı boza için de dışarı çıkmam gerek çıkamıyorum ama
Sehertatar SrcAndMom bazıları hiç işe yaramadı demiş neden acaba e bebek sitesinde de bütün yorumlar çok güzeldi
SrcAndMom Sehertatar kişiden kişiye göre değişiyor demekki. ben sürekli bulunduruyorum dolapta zaten asitli bişi içemiyorum içim yandığı zaman felan bayağı iyi gidiyo 🤣