Kahvegerek 3 ay 8 günlük oğlum gün içinde masajlar yaparım ama bi kaç gün önce bi tanıdığım gevreğini alıyor musun tarzında bişi dedi hiç duymamıştım. Yüzüstü yatırıp omuriliğine masaj yapıyorsunuz avucunuzun içiyle. O kadar rahat uyudu ki anlatamam
Kahvegerek Nnur o zaman bilemicem 😑 atak haftası falan diyorlar belki öyle bişeydir sağlık sorunu olmasın da
Aslihannazli Nnur ben şunu gördüm uyutmak için sallamıyorum artık öyle daha hırçın oluyo ben sinirli olunca o daha sinirli ... böyle geçecek büyüyecek annesi allahtan sabır diliyorum biz anneler için ... dilerim bu gece çok güzel bi uyku çekersin 😍❤🧚♀️
Nnur Aslihannazli canm benim sen de insallah güzel bi uyku çekersin insallah. Evet bende oyuzden sallamayı bıraktım. Ben streslendigimde sınır oldugumda daha çok ağlıyor ama bazen belli ediyorum elimden bisey gelmiyor valla
ayis Nnur Benimkide 3 ay 10 günlük Benimkide gündüz fazla uyumuyo ve gittikçe uyanık kalma süresi uzuyo..😕🤦