Nnur Gündüz uykumuz kalmadı ne yapmam lazım ya bilmiyorum kızlar 5 dakka gozunu kapatti başka yok napcagimi bilmiyorum yaaa
SIRMA Nnur bizde de gündüz uyku uyumak yok ama uykusuzluktan deliriyoruz. Uykusu olduğu için de emmiyo 🥺 sağıp kaşıkla içiriyorum. Ancak öyle biraz daha uyuyo🥵
Sherlocki Nnur kundak yapıp yatırın. Elleriyle kendilerini sıçratarak uyandırıyorlar o yğzden uykuya tam dalamıyorlar. Ben 1 haftadır kundaklayıp yatırıyorum çok güzel uyumaya başladı
Ozlem0009 Nnur arkadaslar bu 3aylik bebekler hep ayni demekki benim oğlumda 3ay 7gunluk gündüz uyumamak icin direniyor resmen uykusu var aslında gözünü kapatıyor 10dk sonra uyaniyor
Ayazzz 3.ayın baslarında malesef ki durum bu sekilde oluyor bizde de aynıydı 4.ayımıza giricez 5gün sonra yavaş yavaş gündüz uykuları oturmaya başladı canım
Aslihannazli Nnur ben şunu gördüm uyutmak için sallamıyorum artık öyle daha hırçın oluyo ben sinirli olunca o daha sinirli ... böyle geçecek büyüyecek annesi allahtan sabır diliyorum biz anneler için ... dilerim bu gece çok güzel bi uyku çekersin 😍❤🧚♀️