Edacck 7 aylık olmak üzere olan bi bebeğim var asırı mız mız ben bunu dişe yoruyorum 🙄🥺 inanın hiç yalnız kalamıyorum asla bensiz durmuyor delirmek üzereyim. Teyzem bana yakın oturuyor o geliyodu aradada nefes alıyordum ama esim suan covid oldu karantinadayız kimsede gelemiyor. Haliyle eşimdende yardım alamıyorum o salonda biz yatak odada yasıyoruz ama bi görün halimi. Eşim düzelsin diye sürekli yemek takviyeler yap dur cocuk bi yandan 3 te yatıp 8 de kalkıyorum 😔😔