Edacck kizim da oyle…tek basina oynamaz, yemek yaparken pacama yapışır, wc kapisinda kapiyi yumruklar 3 dkyi gecerse çığlık kiyamet. Disarda boyle degil ama evde yapışık. Su zamanlarda Allah yardimcimiz olsun nasil oyalicaz nasi akil sagligimizi korycaz bilmiyorum. Bu arada 16 aylik