Selhan Bence markasıyla degil bebekle alakalı bir durum meme reddi ve az akışlı olması degil önemli olan, emme tarzı.Memeyi emiyor efor sarfediyor gerekirse terliyor süt çekecegim diye fakat biberonu çekerek agzıyşa süt geliyor .Ben de aynı markayı kullandım çünkü ne güzel meme de emiyor biberonda diyordum buhafta ful meme reddi yaşadım.Asla ugraşmak istemedi memede.Biberon sandı bir iki çekti az gelince sinirlendi almadı şuan büyük bir uğraşla tekrar bağlamaya çalışıyorum bugün hep emdi mesela bir iki aglasa da.HAyatımdan biberonu çıkardım cok zorda kalırsam diye şırınga aldım