Sule77 Assl1han ahhh güzel anne keske sunu yap diyecek bilgim olsaydı bu konuda :( inşallah yemeyi sever diye dua ediyorum size
Hatce2525 Benimde kızım 9 bucuk aylık kahvaltıyı beraber yapıyoruz ama yemeklerini ayrı yapıyorum bende denemedim fasulye nohut baslasak ıyı olur