Güzel marifetli annişler ben 9,5 aylık bebeğimde artık bakliyata geçmek istiyorum doktorum verebilirsin dedi ama ben gaz yapar diye korkuyorum çünkü bir kere mercimek corbasında karın ağrısı oldu .Bebeğim doğduğundan beri gazlı bir bebek değildi hiç yediklerime herseye dikkat ettim ama suan ona nohut bezelye vermek istiyorum.Kimyon katınca yemeğe faydası oluyormu siz nasıl veriyorsunuz yada kaçıncı ayda bakliyata başladınız🌸