Deletedmom14 7 aylık bebeğim. 1 hafta arayla mastit oluyorum bende ,sebebini bi türlü anlamadım. Şuan yine göğsüm şiş ve aciyo. Ateş yok ama inanılmaz bel ağrısı var .mastitten olabileceğini düşünmemiştim bu postu okuyana kadar . Bende covid diye düşünüyordum 🙄
becamemom Deletedmom14 ben de 1 ay öncesine kadar sürekli göğsümde şişlik sertleşme yaşıyordum. Bebeğim 8 aylık oldu yeni geçti. Bebişler mi iyi ememiyor anlamadım. Yatarak emzirmeyi denediniz mi
myboybaby Deletedmom14 beni tek düşündüren bel agrısı süt neden bel agrısı yapsın diyorum hep ama herkes yazmış bende de bel agrısı oldu diye demekki normal
Chadia myboybaby covid yüksek ihtimal bende mastit olmuştum ama ateş dışında halsizlik ağrı vs olmamıştı.
Deletedmom413 Chadia Valla ben yataktan cikamayacak bebegi alamayacak kadar kirilmis gibi agri cektim canim mastitte
becamemom Bence de mastit. İnanılmaz eklem ağrısı üşüme titreme çekmiştim. Bebeği emzirecek gücüm yoktu bir yandan makineyle sağım yapıyordum off ne günlerdi. Doktora göründüm antibiyotikle ertesi güne geçti. Doktor ateş devam ederse covid testine git demişti ama ilaçla 2.güne iyileştim
Deletedmom14 becamemom yatarak emmiyor benim cadı. Emerken en ufak bi ses olsa dönüp bırakıyor. O yüzden ıyi bosaltamiyor heralde diyorum.doktora randevu aldım, eşim ortalık çok karışık boşver deyince gitmedim. Siz gitmiş miydiniz
myboybaby becamemom bu ikinci bebeğim ama ben yatarak emzirmeyi beceremiyorum ilkindede yapamamıstım 🙁
myboybaby Miran2020 Deletedmom413 aynen dün dedim ki nasıl bakıcam bu çocuğa ben gece tek basıma kesin düşürürüm dedim okadar ki halsiz ve agrılıydım
becamemom Deletedmom14 bayanın bu postundaki gibi şikayet olunca 1 kez gittim. Onun dışındakiler ilaçlık değildi çok şükür kendi çabamla geçirdim sertliği hep
myboybaby pmrsk göğsümde agrı ve şişlik olmasa bende sizin gibi dusunucem direk ama göğsümü makina bile boşaltmıyor ve çevremde koranalı kimsede yok temas olacak evdende çıkmıyorum ama çok endişe ettim dediğiniz gbi belirtiler covidi de gösteriyor
becamemom myboybaby kafasının altına bizim büyük yastıklardan koyuyorum. Onu sağa yada sola alıyorum Üstüne doğru eğilip emziriyorum tam ağzına geliyor öyle 😅 bu şekilde denediniz mi hiç
myboybaby Deletedmom14 iste bende temas yok sadece annemler geliyor onlarda da hiç bi belirti yok şeker ve tansıyon hastaları olsa hemen annemlerde belli ederdi diyorum
myboybaby becamemom evet bgun iki kez yastıkla ama ters şekilde emzirdim oda çok işe yaradı bide onu deneyin hepimize geçmiş olsun 💐
Zilifmom myboybaby ben yaşadıgımda ateşim 39 görmüştü ve tirtir titriyodum üşüyodum. heryerım kırılıyordu agrıdan .
myboybaby Zilifmom bende öyleydim çok şükür ki covid değilmişim 🤲🏻 Mastitmiş hepimize geçmiş olsun 💐😌