Merhaba anneler 20 günlük bebeğim var dün kalktığımda göğsümde mastit olduğunu farkettim sabahtan iyiydim sonra göğsümdeki agrı şiddetlendi ve inanılmaz eklem agrısı başladı ateş üşüme ve bas agrısı oldu bildiğiniz yataktan kalkamaz oldum neyse sütümü sağdım duş falan aldım biraz rahatladım ama suan asla uyuyamıyorum bel ve bacaklarım da inanılmaz agrı var sizce covidmiyim sizin eklem agrılarınız nasıl oldu suan elim ayağım yanıyor ama ateşim çok yok 37 falan yardımızını bekliyorum 😭😭