Selinglr sibell06 ben cok cektim refluydu doğdugundan beri ne yatak kaldı ne döşek her yer batıyordu kıyafet yetıstıremıyordum tek caresi sık sık az yedirmek ve yedıkten sonra yerindne oynatmamak ozamanlar önluk ve ana kucagı hayat kurtarıcım olmuştu kılo kaybi yaşamadıgımız ıcın bize ılac vermemışlerdi yalnız alerjıkte olabılır gıbı bıseyler de soylemışlerdi ama değıldı ıyı bir uzamanla goruşulmesi gerek tabi
Ardencik Bende meme mama şeklinde gidiyorum o aylarda 60 70 arasi veriyordum. Tabi annesi sizsiniz daha iyi bilirsiniz ama bence azaltmayı deneyin
Ardencik sibell06 siz mama kutusu üzerinde yazana bakmayın. Kutuya göre benimde bebeğimin 150 içmesi lazım ama 120 130 ancak içiyor . Siz bebeğinize göre hareket edin
Ardencik sibell06 hmm anladimm. 90 cc su+mama 100 ccye denk geliyor . İsterseniz aşamalı olarak gidin yine 90 cc yapın ama 75 80 verin sonra gazını çıkarın oyle uyutmaya çalışın
Serife_havvanisa Gmzess benim de öyleydi canım. Ben gaz damlası sab simplex kullanıyordum sanırım o yaptı. Bir de artık az az ve sık emzirmiyorum yoksa ağız dolusu kusuyor. Bugün kusması çok yoğun degil
Gmzess Serife_havvanisa bende o gaz damlası kullanıyorum ondan şüphelenmeye başladım daha sadece bugn vermedm gözlemlicem bakalım siz nasıl yaptnz acaba
mihrosum sibell06 korkma sadece kusuyor korkulacak bir durum degil ve duzelıyor. Kızım 6ay kustu 7. Ayda tamamen kesıldı
Kubrabrk1 sibell06 tahlil yapmadı idrar tahlili yaptı enfeksiyon için yoktu ben emzirdikten sonra gazını çıkarıyordum kilo almasında sıkıntı yoktu doktorumuz reflü demişti
Asliiii Benim kızım da 2 aylık çok kusuyor mamadan sonra olsun uyuyup uyandıktan sonra olsun gazdan sonra hep kusuyor meme+ mama gidiyoruz bizde hipp kullanıyordum dün bebelac gold nutrikonfor aldım bakalım nasıl olcak kullanan varmı bu mamayı