baderya böyle konuşup negatif enerji vermeyin evrene
tabii ki de düzelecek cnm.. benim bacağım kırıldı 5 gün sonra ameliyat a aldılar
hastane yattığım halde
yok haftasonu dediler ameliyat yapamazmış Dr
sonrası malzeme yokmuş falanda filan
çok şükür bişeyim yok..
sizin bebeğinizinde hiç bişeyi kalmayacak
çok iyi olacak
iyileşecek..
🙏🏻🙏🏻
Çok geçmiş olsun