Miracefem çok geçmiş olsun, inşallah hemen atlatırsınız. Peki bişey sorucam, başımıza gelirse bilelim diye. Bi belirtisi olmuş muydu yoksa filmde mı anladiniz .benimde bebegim geçen hafta abisinin kucagindayken merdivenden düştü de ,basını çarpmış. Gözlemledim bi anormallik yok diye götürmedim doktora. Yani kusma yada gözlerde kayma ,motor becerilerde gerilik falan oldumu