Donkishot emziriyosanız lavman falan yapmadan 10 güne kadar yapmaması gayet normal doktorunuzun lavman vermesine anlam veremedim gerçekten bağırsak kıvrımları oluştuğu icin 10güne kadar yapmaması gayet normal sadece anne sütü alan bebeklerin bebeginize dışardan mudahalede bulunmayin ki kendi yapmayı öğrenebilsin siz 10 günden sonra mudahale edin kilosu boyu normalse sıkıntı yok