Emziriyorum Hanımlar bebegim 2 aylik yaklasik 10 gündur kaka yapmiyor 5 inci gunde lavman yaptik kakasi cok normal bi sekilde cikti kati degildi 10 gun oldugunda tekrar lavman yaptik yine cikardi baya bi doktora gittik doktor normal dedi bebeklerde oluyor dedi gazini falan cikariyor lavman yaptigimizdada kaka yaparken aglamiyor kan falan da yok ama gel gelelim suan 14 gundeyiz 4 gundur yine yapmadi zeytinyagi denedim pamukla denedim masajda yapiyoruz tuvalete tutar gibide tutuyorum ama yok sadecw gaz cikiyo kaka yok bu duruma yasayan varmi ne kullandiniz ne kadar zamanda yapti bebekleriniz