Bihter34 Eğer şimdiden uyku eğitimini vermezsen,yani gece memesini kesmezsen inan bana 11.12. aylardan sonra perişan olursun. Bebeğinde verimli uyku alamayacağı için hep huzursuz ve aksi olur. Tecrübe ile sabittir 😃 Bu arada yanına bir bardakta su al, ağlayınca su içer misin oğlum diyip teklif et bi iki yudum içerse rahatlar. Birde meme yok, süt yok kelimesini kullanırsan , ilerleyen günlerde sadece bu kelimeleri söylemen bile onu susturacak çünkü anlamaya başlayacak seni.