Bihter34 Seni çok iyi anlıyorum. Bebeğin uyku düzeni meme ile çok alakalı. Gece meme almayan bebek, daha iyi uyur. 6. aylık olmuş nasılsa gece 1 kere emzirmen yeterli sonra onuda kesersin. Öncelikle gece uyumadan 1 saat önce karnının doymuş olduğuna emin ol, yoksa gece için elvermez, kıyamazsın memeyi verirsin aç mı acaba diye.
Gece belli bir saat belirle mesela gece 3 e kadar kaç kere uyanırsa uyansın meme verme, kucagında pışpışla. Başını sev. Sırtını sıvazla.Direnecek ama sabırlı olmalısın. Sonra tekrar uyuduğunda en az 1,5 saat uyumalı ki uyandığında emzirebilesin. Daha kısa uyursa yine emzirme, yoksa ona da alışır. Gün aydınlanana kadar başka emzirme. Aslında emzik deneyebilirsin gece belki tutar.