Bence mama her bebekte farklılık gösteriyor. İsim verip bunu kullanın diyemicem. Biz aptamil kullandık hiç sıkıntı yaşamadık bebelac gold kullandık kabızlık yaşadık sonra normal bebelac kullandık gayet güzeldi ama kilomuz sınırda oldugu için özel mama kullanıyoruz. Deneyerek tespitlemeniz en mantıklısı her bebek kendine özel ☺️