Deletedmom75 ben 2017de bizzat kendim oldum sırt bel boyun omuz ağrıları yapıyordu daha çok sağlık yarı estetik denebilir 😄 birgün yattım hastanede 1hafta evde el kol kaldırmadan yattım sonrasında rahatlıyosun 1ay korse südyen takmıştım Doktorumun tavsiyesiyle şekli güzel otursun diye Zorlamazsanız dikişler iyileşme süreci hızlı oluyor ama agrım sızım hiç birşeyim olmamışdı ve hayatımda verdiğim en iyi kararlardan biriydi bence okadar hafifledim rahatladımki resmen hayatıma pozitif yönde çok etkisi oldu Tavsiye ederim her türlü🤗