Deletedmom75 seneler önce yaptırdım fiyat yanıltıcı olabilir ama iyileşme sürecim çok kolaydı. 17 yaşında oldum. Ertesi sabaha kadar hastanede yattım, sadece narkozdan uyanırken hafif üşüme ve az bir acı duydum, daha ağrı kesici iğne yapılırken açım dindi. 4 gün rapor yazmıştı doktor ama evde 1 gün zor durdum😅 Ertesi gün okula da gezmeye de gittim. İlk zamanlar agrı olmasa da morarma evrelerini yaşadım. Mor, yeşil, sarı renkten renge girdi ama 0 acı… Birkaç ay sonra tüm görünüm düzeldi, beni tek zorlayan şey yüzüstü yatamamamdı☺️❤️