Yarbebek sağol canım amin cümlemize devamlı oluyor aslında Kasım ayında covid olmuştum o zaman başladı aylar oldu devam ediyor bir kaç aydır biraz daha iyiydim 20 gün önce kızım covid in zatürre ye çevirmesi sonucu hastanede kaldık bir hafta bize covid testi yapılmadı ama maske de takamadim hastanede zaten çok zordu şimdi daha da kötü oldum kızımı hastane ortamına sokmak istemiyorum bagisikliginin kuvvetlenmesi için bir sürü şey yapıyoruz ciğerleri toparlamadigi için de uzun bir süre dikkat etmem lazım iki buçuk yaşında eşim de araba da idare edemez taksiye binmek te istemiyorum bahçelievler de oturuyorum İstanbul daha önce astım var diyen doktor da Bağcılar mega Medipol de mesafe var gidince hastanede işlem uzun sürüyor bir süre daha beklemem gerekecek yani hiç bişey iyi gelmiyor balkon da rahat nefes alıyorum ama oda ya girince gene zorlanıyorum