minikmerinos
Olur valla buluşalım🥰 Ben bir post açmıştım kaşık mama al dene dediler diye aldım ama sade içmiyor bnm hanım muz rendeleyin az bişe zeytinyağ damlatıyorum.iyi kabız olmasın günde 1 öğün onu veriyorum. Hero baby gece maması aldıracaktım bugün eşime bulamamış marketlerde dedim gece yatmadan önce de onu vereyim. 6 ayında da sebzelerle tadıma tekrar başlayalım bakalım bu sefer hazır olacak mı prenses 😌Çok yoruyor bu gıda meselesi beni🤦🏻♀️