Nurrg Egemen26 doktora gitseniz daha sağlıklı buradan cevap bekleyeceğinize ya da doktorunuzu arayıp fotoğraf gönderin. Yazık bebeğe ağlatmayın hala 😔
Egemen26 Nurrg ben ağlatırmıyım hiç hangi anne ağlatmak ister aşı yeri kızarmıştı bacakları ağırıyordu omuzumda saatlerce kaldı en son sakinleşti uyudu çok şükür 🙏
Si_se_ta_be Yenibebek_yenianne yazı ile yazınca dikkat etmemişim yaa. 4.ayında ise normal değil bu kadar ağlaması keşke foto atabilse.
Nurrg Egemen26 öyle tabiiki ben dayanamıyorum çok üzülüyorum böyle durumlarda hangi bebek olursa olsun 😔 neyse toparladıysanız ne güzel ama yinede bi doktorunuza danışın arayıp bilgi verin