Egemen26 Bugün aşı oldu dört ay aşı ıkı bacak sabahtan beri ağlıyor iç çeke çeke bi ara sesi gitti ödüm köprü çok korkuyorum nolur buseyle aoyleyın yazamıyorum benek omuzumda
Si_se_ta_be Egemen26 Foto atsanız daha iyi ama hemşire hep bana kızarır şişerse kolonya sürün rahatlatır derdi. Sizde bi araştırın öyle deneyin. Birde Bebeginiz kaç aylık eğer küçükse gaz sancısı olabilir.
nursocum Egemen26 canım biz burda ne desek doğru olmaz en iyisi hekimin görmesi götürün bence ben olsam hemen götürürdüm
Egemen26 Lütfen görün ağrı kesici verdim aşı yeri kızarmış ve şişmiş kızlar ne yapacağım çok korkuyorum
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Çok geçmiş olsun bilgim yok üstte kalsın. İnşallah önemli bir şey değildir
Egemen26 Deletedmom424 kızarıklık baya var resım atamıyorum bebek kucağımda korkuyorum bu kadar ağlaması korkuttu beni çok ateşi yok ama kaç sattır emmedı Büke
Cerenaslan Egemen26 Durum anlattığınız gibiyse tabiki gidin çok ağlıyo durmuyo diyosunuz. Aşı yerlerine dokunmayın değmeyin bile belki kucağınıza alınca baskı oluyodur ondan ağlıyodur denediniz mi?
Deletedmom424 Egemen26 aşıyı nasıl yanlış yapacaklar bence bazi bebeklerin aşı eşiği çok düşük benim oglum aşı olunca ayağına basamıyordu ödüm. Koptu iniyordu sonra kendi kendine gecti ama ağrı kesici verdim siz de deneyin
Canpolat58 Egemen26 birazcık soğuk uygulasanız bölgeye 6. Ay aşısında da bizde de aynı durum oldu. Kızarıklık ve şişkinlik ağlama vs yaşamadım ama oraya bez arasına buz koyarak biraz ateşini aldım iyi geldi 3 gün sürüyor. Deneyin derim.
Canpolat58 Egemen26 annem et kesmesi gibi birşey söylemişti böyle böyle anlatınca durumu oluyor genelde bebeklerde
Cerenaslan Egemen26 Allah Allah belkide aşıyla alakalı bi durum değildir? Biraz buz uygula dicem de durmuyo diyosun
123anneyim Cok qecmıs olsun canım bıraz buz uyqulaması yap ınsallah hemencık qecer allahım kolaylık wersın 😕